5.12.04

005. Salam Aidil Fitri 2004

Salam sejahtera pelajar budiman.

Hari ini sudah masuk 23 hari semenjak kita menyambut Hari Raya Aidil Fitri dan saya rasa belum terlewat bagi saya mengucapkan "Selamat Hari Raya" kepada semua. Semoga segala perkara-perkara baik yang kita lakukan sepanjang Ramadhan dahulu akan berterusan sehingga Ramadhan tahun hadapan.

Saya berharap dalam kegembiraan kita menyambut Aidil Fitri, kita juga tidak melupakan kewajipan kita sebagai pelajar iaitu mengambil kesempatan cuti sekolah ini untuk mengulang kaji pelajaran. Oleh itu, sekiranya ada yang masih belum melakukannya, usah gusar kerana kita masih ada 3 minggu lagi sebelum sekolah dibuka.

Saya juga berharap bagi mereka yang belum berkesempatan untuk memberikan sumbangan isu-isu hangat yang boleh dibincangkan, lakukanlah dengan segera.

Sebelum memberikan pendapat ataupun maklum balas, jangan lupa untuk membaca perkara 3 iaitu 'PROSEDUR MEMBERIKAN PENDAPAT'. Di mana saya telah mencatatkan perkara-perkara yang perlu dititik-beratkan sebelum memberikan sumbangan-sumbangan kamu.